Ilosen sukuseura ry

Karjalan Liitto

”Ilo pintaan vaik syvän märkänis”

Iloset ovat kotoisin luovutetusta Karjalasta. Suvun kantaisänä pidetty Juho Ilonen asui Muolaan Ilolan ja Kivennavan Lipolan kylissä 1600 – 1700 –lukujen taitteessa. Nykytiedon mukaan varhaisin tunnettu esi-isämme oli Tuomas Ilonen, jonka tiedetään asuneen Ilolassa jo vuonna 1543. 1982 perustettu sukuseura kokoaa Ilosia vaalimaan suvun perinteitä ja edistämään yhteenkuuluvuuden tunnetta jäsenten kesken.

Jäseneksi liittyminen

Jäseneksi voit liittyä yksinkertaisimmin täyttämällä liitteenä olevan lomakkeen ja toimittamalla sen Sointu Iloselle.

Vuosikokous

Vuoden 2015 vuosikokous pidetään Lahden Upseerikerholla lauantaina 5.9.2015 alkaen klo 12.00. Lähempiä tietoja Pekka Iloselta(pekka.ilonen(ä)Kolumbus.fi) ja 0500 475 105.

Retket

Vuonna 2015 on suunniteltu tehtäväksi Karjalanmatka, pääaiheena yhteinen kesäpäivänvietto Ilolassa paikallisten kanssa. Matka toteutetaan 14.-16.8. Lähempiä tietoja Pekka Iloselta.

Muuta

Sukuseuran erilaisia tuotteita on edelleen myytävänä. Lähempiä tietoja Pekka Iloselta ja Timo Jokiselta.

Poutapilvi web design Oy