Harlu-seura ry

Karjalan Liitto

Harlu-seura ry.

Toimintasuunnitelma vuodelle 2017

Harlu-seura jatkaa työtään karjalaisen kulttuurin vaalijana ja toimii karjalaisten keskeisenä yhdyssiteenä. Samalla tavoitteena on tehdä Karjalaa paremmin tunnetuksi.

Seuran vuosikokous pidetään sunnuntaina 26.2.2017 Kangasniemen Osuuspankin kerhohuoneella, klo 14 alkaen. Kokouksessa käsitellään vuosikokoukselle säännöissä määrätyt asiat. Kokouksesta ilmoitetaan tämän jäsentiedotteen lisäksi seuran Facebook- ja kotisivuilla.

Hallitus kokoontuu tarpeen mukaan valmistelemaan tulevia asioita ja tapahtumia. Jäsenrekisteriä ylläpidetään, jotta kaikki jäsenet saisivat postinsa oikeaan osoitteeseen. Mahdolliset osoitteiden muutokset ja muut merkittävät muutokset tulee aina ilmoittaa sihteerille tai rahastonhoitajalle. Jäsenmaksuksi hallitus esittää edelleen 25€/hlö ja ainaisjäsenmaksu on 500€/hlö.

Seuratoiminnan kehittämiseen liittyvät ajatukset, ideat ja toivomukset ovat aina tervetulleita. Arvokasta karjalaista kulttuuria on vaalittava ja siirrettävä tuleville sukupolville.

Kotiseutumatka tehdään tulevana kesänä aikaisemmasta poiketen heinäkuussa. Ohjeet ilmoittautumiseen löytyvät mm. tämän jäsentiedotteen sivuilta.

Karjalaiset kesäjuhlat pidetään tänä vuonna Jyväskylässä 16.–18.6.2017. Tavoitteena on osallistua vähintäänkin sunnuntain lippukulkueeseen ja päiväjuhlaan.

Perinteinen karjalainen pikkujoulujuhla pidetään marras-joulukuussa. Parina viime vuonna pikkujoulujuhla on pidetty menestyksekkäästi yhdessä Harlun ystävien kanssa.

Pitäjäjuhlien ajankohta on kesällä 2018, jolloin Harlu-seura tulee toimineeksi 70v. Juhlien järjestelyt aloitetaan tämän vuoden puolella.

Seuran lippu pidetään esillä karjalaisilla kesäjuhlilla ja mm. Itsenäisyyspäivän juhlallisuuksien yhteydessä.

Kotisivuja päivitetään tarpeen mukaan, joten siellä on aina ajankohtaista tietoa saatavilla. Onnittelu- ja tervehdyskäyntejä tehdään aikaisempien vuosien tapaan. Jäsentiedote lähetetään ennen vuosikokousta, se kannattaa säilyttää, koska sieltä löytyy mm. tietoja seuran hallinnosta. Taloutta hoidetaan jäsenmaksutuloilla, tuotemyynnillä jne.

Yhteistyötä tulemme edelleenkin tekemään eri järjestöjen, Kangasniemen kunnan ja seurakunnan kanssa. Tähän toimintasuunnitelmaan tehdään lisäyksiä toiveiden ja varallisuuden mukaan.

Tulosta sivu

Poutapilvi web design Oy