Tervetuloa mukaan sukuseuraan!

Tervetuloa mukaan: tässä voit liittyä jäseneksi

Sukuseuran jäsenmäärä oli valmistautuessamme perustamisen jälkeen ensimmäiseen sukukokoukseen yhtensä 62 jäsentä. Emme ole vielä asettaneet erityisiä tavoitteita jäsenmäärän kasvattamiseksi, mutta toivomme, että sirkiäläiset liittyisivät mukaan toimintaamme

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai joka on avioliiton kautta siihen liittynyt. Seuran jäsenen alle 18-vuotiaat lapset voivat liittyä seuraan nuorisojäseninä ollen vapaat jäsenmaksusta eikä heillä ole äänioikeutta seuran kokouksissa.

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä myös muu sellainen henkilö, joka on kiinnostunut.sukuseuran toiminnasta.

Tarkempaa tietoa jäsenyydestä löydät sukuseuran pdf-muodossa olevistä säännöistä, joka löytyy etusivun alta. (myöhemmin)

Jäseneksi liittyminen

Voit kätevästi liittyä jäseneksi täyttämällä alavalikossa olevan "Uusi jäsen"-lomakkeen ja maksamalla liittymismaksun ja jäsenmaksun tilillemme.  (toimii vasta myöhemmin)

Ilmottaudu sukukokoukseen
ccc
Jäsenmaksu 2019

Kuolemajärven Sirkiät ry:n jäsenmaksu on 30 €/vuosi (sisältää seuran jäsenmaksun 10€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Ritva Kukko, varapuheenjohtaja Susanna Virtanen, sihteeri Merja Kalenius

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.