Koskelaisten Sukuseura ry

Myyntituotteet

Sukuseuran pöytästandaari

Standaari maksaa 40 euroa. Sen on suunnitellut Pentti Sipiläinen v. 1993. Sukuviirin käyttöönotosta kertoo tarkemmin lehti n:o 6.

Taivaansiniseen taustaan puna-mustalla pohjalla oleva hopeinen palkki hakoineen kuvaa luoteesta kaakkoon virtaavaa Koskelan jokea, joessa olevaa saarta sekä viljantähkä viitteenä maan viljelykseen.

Viirin voi tilata esim. lahjaksi Päivi Heimolalta p. 0400 952112 tai paivi.heimola(at)expodos.inet.fi.

Muistojen Löytömäki -kirja

Muistojen Löytömäki -kirja ilmesryi 18.1.2013. Muutamia kirjoja on vielä saatavilla.

Muistojen Löytömäki -kirja kertoo menetetyssä Karjalassa sijainneen Vahvialan pitäjän Löytömäen kylän historiasta, elinoloista ja kylän väestä. Uset löytömäkeläiset muistelevat kirjoituksissaan kotikylänsä levollista rauhanaikaa sekä kertovat koskettavia tarinoita raskaista sotavuosista ja evakkotaipaleista. Talotiedot ja lukuisat valokuvat täydentävät kyläkuvaa. Kirja on arvokas muisteloteos löytömäkeläisille ja heidän jälkipolvilleen sekä kaikille karjalaisuuden ystäville.

Kirjan sisältö

416 sivua, 400 valokuvaa

50 euroa/kpl + mahdolliset postikulut

• Lähteet

Kirjan hinta

• Paikannimiä Löytömäellä

• Löytömäellä käytettyjä murresanoja

• Kotiseutumatkoja Löytömäelle ja evakkopaikkakunnille

• Löytömäkeläiset jälleen yhdessä

• Sota- ja evakkovuodet

• Elämää Löytömäellä

• Löytömäen sankarivainajat

• Vahvialan kirkko oli löytömäkeläistenkin kirkko

• Löytömäen talot 1939

• Löytömäen maakirjatalot

• Löytömäen kylän historiaa

• Muistojen Löytömäki -kirjan vaiheet

• Lukijalle

• Pääotsikot

Kirjan voi maksaa käteisellä tai postiennakolla (muista mainita viitenumero maksaessasi nettipankissa).

Jäsenmaksu vuonna 2022

Jäsenmaksu on 32 €/vuosi (sisältää Koskelaisten sukuseuran jäsenmaksun 12€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€). Vuoden 2021 alusta lähtien Karjalan Liitto lähettää koko laskun jäsenilleen Karjalan Kunnaat -lehden välissä. Jos jäsen kuuluu vain suksueuraan, hän saa laskun Koskelaisten jäsenlehden välissä.

Yhteystiedot 2021-2022

Hallituksen puheenjohtaja Päivi Heimola. Hallituksen varapuheenjohtaja Juha Henriksson. Sihteeri Vuokko Mäki. Koskelaisten sukuseuran lehti.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Jokainen kiinnostunut on tervetullut jäseneksemme!