Uudenkirkon pitäjäjuhla 2021 peruutettu

ke 4. elokuuta 2021 14.24.00

Uudenkirkon pitäjäjuhlajärjestelyt olivat käytännössä valmiit, ja odotimme pääsevämme juhlimaan nyt elokuussa. Juhlan yllä on kuitenkin koko ajan leijunut koronauhka. Koska Varsinais-Suomi on nyt jälleen liukunut leviämisvaiheeseen, emmekä olisi pystyneet takaamaan riittävää koronaturvallisuutta tässä tilanteessa juhlapaikalla, olemme jälleen valitettavasti päätyneet peruuttamaan juhlan.

Parempia aikoja odotellessa, tilaa uusin Uusikirkko Kanneljärvi -lehti 2021

Jos et vielä ole ehtinyt tilata uusinta lehteä, niin voit tehdä tilauksen vaikkapa heti netin kautta >>tästä linkistä.

Tämän vuoden aiheita mm.: Salakuljetusta Kannaksella, Siviilielämää Uudellakirkolla sotilashallinnon alla, Keihäskuningatar Minna Nikkasen sukujuurista ja kuulumisista, Jännitävä tarina siitä, miten voi tänä päivänä vielä löytää sukulaisia Venäjän puolelta, Hautausmaiden hoidosta Uudellakirkolla ja Kanneljärvellä koronaikana, Uusikirkkolaisen kirjailija Eila Pukosen elämä, Eugen Wistin viimeinen matka haudan lepoon, Uudenkirkon kolmoismurha, Muistoissa Leo Tuominen ja Seppo Ikonen, Uudenkirkon kansallispuvun vaiheista ja vielä paljon muuta. Hinta 8 euroa + postituskulut.