Ruskeala-Seura/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry

Esittelemme Ruskealaa Karjalaisilla Kesäpäivillä

Ilmoittaudu mukaan!

Tervetuloa ruskiilaisten kesäiselle bussimatkalle 2.-3.8. Itä-Suomeen!

Vielä mahdut matkalle!

Perjantaina 2.8. klo 7.30 starttaamme Helsingin rautatientorin turistibussipysäkiltä kohteenamme Kotka ja SAPOKAN VESIPUISTO. Siellä myös kahvittelemme. Sitten ajamme edelleen Punkaharjulle metsämuseo LUSTOlle. Lounastamme Nila-ravintolassa. Tutustumme myös JOHANNA ORAKSEN TAIDEKARTANOon. Kerimäellä käymme katsomassa maailman suurinta PUUKIRKKOa. Sieltä saavumme Joensuuhun noin klo 16.30 ja majoitumme hotelli Scandiciin. Vietämme yhteisen illan Joensuun ruskiilaisten kanssa iltapalalla.

Lauantaina lähdemme yhdeksältä Heinävedelle kohteenamme VALAMON LUOSTARI. Syömme lounaan siellä Trapesassa. Ajamme Mäntyharjulle TAIDEKESKUS SALMELAan, välikahvit on ravintola Kesäheinässä. Tutustumme Salmelan 30-vuotisjuhlanäyttely, jossa esillä on mm. Rafael Wardi, Laila Pullinen, Ulla Rantanen, Ilkka Lammi. Mäntyharjulta saavumme takaisiin Helsinkiin noin kello kuudeksi illalla.

Matkan hinta on 220,00/250,00 euroa/ henkilö. Ilmoittaudu vaikka heti!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: seuran sihteeri Eeva Hasunen, puhelin: 040 539 3323, sähköposti:  eeva.hasunen (at) welho.com

Jos sinulla on ruoka-aineallergioita tai rajoitteita, ilmoitathan niistä matkalle ilmoittautumisen yhteydessä. I