Ruskeala-Seura/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry

Esittelemme Ruskealaa karjalaisyhteisöjen tilaisuuksissa!

Tervetuloa ruskiilaisten kesäiselle bussimatkalle 2.-3.8. Itä-Suomeen!

Lähdemme perjantaina 2.8. klo 7.30 rautatientorin turistibussipysäkiltä kohteenamme Kotka ja SAPOKAN VESIPUISTO. Siellä nautimme myös välikahvit. Ajamme edelleen Punkaharjulle metsämuseo LUSTOlle. Lounastamme Nila-ravintolassa. Tutustumme myös JOHANNA ORAKSEN TAIDEKARTANOon. Kerimäellä käymme katsomassa maailman suurinta PUUKIRKKOa. Sieltä saavumme Joensuuhun noin klo 16.30 ja majoitumme hotelli Scandiciin. Vietämme yhteisen illan Joensuun ruskiilaisten kanssa iltapalalla.

Lauantaina lähdemme yhdeksältä Heinävedelle kohteenamme VALAMON LUOSTARI. Syömme lounaan siellä Trapesassa. Ajamme Mäntyharjulle TAIDEKESKUS SALMELAan, välikahvit on ravintola Kesäheinässä. Tutustumme Salmelan 30-vuotisjuhlanäyttely, jossa esillä on mm. Rafael Wardi, Laila Pullinen, Ulla Rantanen, Ilkka Lammi. Mäntyharjulta saavumme takaisiin Helsinkiin noin kello kuudeksi illalla.

Matkan hinta on 220,00/250,00 euroa/ henkilö. Ilmoittaudu vaikka heti!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: seuran sihteeri Eeva Hasuselta, puhelin: 040 539 3323, sähköposti:  eeva.hasunen (at) welho.com

Jos sinulla on ruoka-aineallergioita tai rajoitteita, ilmoitathan niistä matkalle ilmoittautumisen yhteydessä. I