Ruskeala-Seuran tapahtumat

Ruskeala-Seuran/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n tapahtumat

- kaikille avoimia!

Poimintoja vuoden 2019 toimintasuunnitelmasta:

Tulevia tapahtumia:

Lokakuu:

• Ruskeala-Seuran perinnepäivä "Karjalaislapset ja -nuoret" la 19.10.19 klo 13.00-17.30 Karjalatalon Yläsalissa. Vieraanamme evakkolasten tunnemuistoista väitellyt tohtori Eeva Riutamaa. Toisen puheenvuoron käyttää seuramme jäsen, tietokirjailija Kari Selkimo, joka on syntyisin Ruskealan pitäjästä. Tilaisuuden väljvouhkana Erkki Pitkänen johdattelee myös keskustelua päivän aiheista. Tilaisuus on kaikille avoin. Tervetuloa mukaan!
  • Ruskeala-Seuran jäsenkokous la 19.10.19 klo 13.00 Karjalatalon Yläsalissa käsittelee hallituksen ehdotuksen sääntöjen muuttamisesta. Hallitus ehdottaa mm., että käytössämme oleva nimi Ruskeala-Seura rekisteröidään yhdistyksemme viralliseksi nimeksi nimen Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry tilalle.
  • Karjalan Liitto/KPYL: Karjalan matkailutapahtuma Karjalatalolla  la 26.10.19 klo 11-15 - Lue lisää!

Marraskuu:

• Karjalan Liitto/KPYL: Pitäjäesittelyssä Ruskeala ja Käkisalmi ke 13.11. klo 18-20 Karjalatalolla. Ruskealan pitäjää esittelevät seuran puheenjohtaja Esko T. Rautanen ja hallituksen jäsen Kari Selkimo.

Joulukuu:

• Ruskeala-Seuran oma joulujuhla su 1.12. klo 12-16 Karjalatalolla.

Vuoden 2019 toimintaa

Vuosi 2018 oli Ruskeala-Seuran 50-vuotisjuhlavuosi