Ruskeala-Seuran uutiset

Ruskeala-Seuran/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n uutisvirtaa: suunnitelmia, päätöksiä ja tapahtumia

Ruskeala-Seuran uutisia

• Jäsenlehti Uutis-Ruskiilainen ilmestyy seuraavan kerran syyskuussa.
  • Joensuussa syksyllä 1948 perustettu Ruskeala-Seura on lopettanut toimintansa kesällä  2019. Sen historia ilmestyi kesäkuussa 2019, ja nyt teoasta saa seuraltamme.
  • Perinnepäivämme on to 19.10., lokakuussa tavataan myös karjalaisessa matkailutapahtumassa, marraskuussa on pitäjäesittely ja joulukuussa perinteinen joulujuhla
  • Seura teki bussimatkan Itä-Suomeen 2.-3.8. kohteena mm. Sapokka, Johanna Oraksen taidekartano, Joensuussa illanvietto ja yöpyminen, Valamon luostari, Taidekeskus Salmela.
  • Osallistuimme Karjalaisiin kesäjuhliin Hämeenlinnassa 14.-16.6.2019. Seurallamme oli Karjalaisella torilla esittelypöytä.  Kesäjuhlakulkueessa marssii seuramme jäseniä.
  • Iloisen joukkomme bussimatka Ruskealaan ja Petroskoihin tehtiin 26.-29.5. (linkki matkailmoitukseemme)
  • Äitienpäiväkonsertissa Karjalatalolla 12.5. saatiin nauttia perinteikkäästä musiikista (linkki ilmoitukseemme)
  • Vuosikokouksen 10.2.2019  päätöksiä (linkki)
  • Hallituksen kokoonpano (linkki)
  • Vuoden 2019 toimintaa
  • Ruskeala yhdistää -alasivullamme kerromme seuramme toiminnan linjauksia, omilla sivuillaan on tietoa seuran historiasta, seuran säännöt jne.

Päivitetty 23.8.2019

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksu 26 euroa/vuosi sisältää Karjalan liiton (KL) jäsenmaksun 20 €, Uudenmaan Karjalaisseurojen piirin (UKP) jäsenmaksun 1 € ja Pääkaupungin Ruskeala-Seuran jäsenmaksun 5 €. KL:n jäsenmaksun voi maksaa myös jonkin toisen KL:n seuran kautta, jolloin Seurallemme maksetaan 6 euroa/vuosi.

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Esko T. Rautanen puh. 040 750 0654 esko.rautanen(at)yahoo.fi varapuheenjohtaja Marjukka Sellin puh. 040 746 5859 marjukka.sellin (at) pp.inet.fi sihteeri, jäsenasiat, jäsenrekisteri, tuotetilaukset Eeva Hasunen puh. 040 539 3323 eeva.hasunen (at) welho.com rahastonhoitajaAnu Kekki puh. 050 358 2314 kekkianu (at) gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!