Kauppa ja tuoteinfo

Ruskeala-Seuran/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n julkaisuja - kirjoja ja lehtiä - voi tilata sähköisesti tai puhelimitse. Julkaisuja ja muita tuotteitamme on saatavilla tapahtumissa, joita järjestämme tai joihin osallistumme.

Tuotetiedot alla.

Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry - Tuotemyynti

Tee tilaus sähköpostitse osoitteeseen eeva.hasunen (at) welho.com tai puhelimitse Eeva Hasuselta, puh. 040 539 3323

Ruskiilainen-lehdet

Ruskilainen No 3 juhlanumero  ilmestyi27.10.2018. Hinta on 12 euroa + postitettaessa lähetyskulut 8 euroa/lehti.

Ruskiilainen No 1/2014 ja No 2 /2016 Lehtien hinta on 7 euroa/kpl + postitettaessa lähetyskulut  4 euroa/lehti.

Ruskelaa sanon ja kuvin -teos

Hinta 32,00 eur + lähetyskulut 10,00 eur (09/2017)

skannaa0005

Ruskeala-kirjallisuutta:

Tietokirjailija Kari Selkimon Ruskeala-teoksia  on saatavilla kaikissa Pääkaupungin Ruskeala-Seuran tilaisuuksissa. Sähköpostitse kirjatilauksen voi tehdä tekijälle osoitteeseen selkimo (at) saunalahti.fi - Kari Selkimo lähettää tilatut kirjat postiennakolla, jolloin hintaan lisätään kulloinkin voimassa olevan postitaksan mukaiset kulut.

Kari Selkimo ”Venäjän kirjat ja Amerikan passit"  ilmestyi lokakuussa 2018

Kirjassa on Ruskealasta Venäjälle ja Amerikkaan lähteneen yli 800 henkilön tietoja.

Näiden ihmisten ja heidän jälkeläistensä kohtaloita ei ole missään pitäjän historiassa aikaisemmin kerrottu.

Venäjälle muutot alkoivat vuoden 1820 paikkeilla, Amerikkaan noin vuonna 1870 ja päättyivät pääosin Suomen itsenäisyyden alkuun.

Kirjan hinta on 35 euroa (Pääkaupungin Ruskea-Seuran jäsenille 32 euroa).

Kirjaa on saatavilla kaikissa Pääkaupungin Ruskeala-Seuran tilaisuuksissa.

Postitse toimitettavaksi kaikki Kari Selkimon kirjat voi tilata tekijältä (selkimo (at) saunalahti.fi).

Kirjat lähetetään postiennakolla, jolloin hintaan lisätään kulloinkin voimassa olevan postitaksan mukaiset kulut.

Kari Selkimo ”Risteysasema Matkaselkä. Ajankuvia Laatokan Karjalan Ruskealan rautateistä ja asemista, rautatieläisistä ja matkustavaisista pitäjän raiteilla 125 vuotta”

Kirja vie lukijansa Laatokan Karjalan tunnetuimman rautatieristeyksen vaiheisiin 1800- luvulta nykypäiviin.

Kirjan hinta on 35 euroa (Pääkaupungin Ruskea-Seuran jäsenille 32 euroa).  Kirjaa on saatavilla kaikissa Pääkaupungin Ruskeala-Seuran tilaisuuksissa.

Kari Selkimo "Ruskealan marmoria pintaa syvemmältä. Suomenmaalaisia ja venäläisiä Laatokan Karjalan Ruskealan marmorilouhoksella 250 vuotta 1700-luvun lopulta nykypäiviin"

Kirjan hinta on 32 euroa.

Kirjaa on saatavilla kaikissa Pääkaupungin Ruskeala-Seuran tilaisuuksissa.

*************************************************

Pentti Kokko

"Tuntematon kansakoulunopettaja - Taavi Kokko Luumäeltä Ruskealaan 1865-1907"

Kirjan hinta on 50 euroa; postitettaessa lisätään lähetyskulut.

Kirjaa saa tekijältä:  pentti.o.kokko (at) gmail.com

*****************************************************