Ruskeala-Seura/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry

Viihdymme yhdessä!

Jäseneksi liittymislomake alla!

Tervetuloa mukaan: tässä voit liittyä jäseneksi

JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE ALLA

Haluan liittyä jäseneksi Pääkaupungin Ruskeala-Seuraan.

Seuran jäsenmaksu vuodelle 2019 on 6,00 euroa + 20,00 euroa (yhteensä 26,00 euroa) niiltä jäseniltä, jotka maksavat Karjalan Liiton jäsenmaksunsa Pääkaupungin Ruskeala-Seuran kautta. Nuoren, tänä vuonna 18-vuotiaan tai nuoremman, henkilön jäsenmaksu on 0,00 euroa!

Jäsenmaksu maksetaan Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n tilille FI2157800720491500, maksun viitenumero on 8714.

Jäsenä saat mm. alennuksia seuran tapahtumista sekä 4-5 kertaa vuodessa ilmestyvän Uutis-Ruskiilainen-jäsentiedotteen.

Pääkaupungin Ruskeala-Seuran jäsenenä olet myös Karjalan Liiton jäsen ja saat Karjalan Liiton jäsenedut: vuosittain uusittavan  Karjala-Kortin sekä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden, joka sisältää paljon karjalaista asiaa. Karjala-kortilla saat rahanarvoisia etuja mm. Karjalaisilla Kesäjuhlilla ja Karjalan Liiton kursseilla.

HUOMAA: Merkitse lisätietoihin, jos maksat Karjalan Liiton jäsenmaksusi jonkun toisen seuran kautta, niin laskutamme sinulta vain seuramme jäsenmaksun 6 euroa. Nuorelta, tänä vuonna 18-vuotiaalta tai nuoremmalta, ei jäsenmaksua peritä.

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Esko T. Rautanen puh. 040 750 0654 esko.rautanen(at)yahoo.fi varapuheenjohtaja Marjukka Sellin puh. 040 746 5859 marjukka.sellin (at) pp.inet.fi sihteeri, jäsenasiat, jäsenrekisteri, tuotetilaukset Eeva Hasunen puh. 040 539 3323 eeva.hasunen (at) welho.com rahastonhoitajaAnu Kekki puh. 050 358 2314 kekkianu (at) gmail.com

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksu 26 euroa/vuosi sisältää Karjalan liiton (KL) jäsenmaksun 20 €, Uudenmaan Karjalaisseurojen piirin (UKP) jäsenmaksun 1 € ja Pääkaupungin Ruskeala-Seuran jäsenmaksun 5 €. KL:n jäsenmaksun voi maksaa myös jonkin toisen KL:n seuran kautta, jolloin Seurallemme maksetaan 6 euroa/vuosi.