Ruskeala-Seuran/ Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n jäsenyys

Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n jäsenmäärä on noin 100 henkeä.

Tule mukaan - liity jäseneksi!

Tervetuloa Seuraamme!
Siirry täyttämään jäseneksi liittymislomake!

Meitä liittää yhteen Ruskeala, elävän kiinnostuksemme kohde. Jäsenellä tai hänen puolisollaan, perheenjäsenillä tai ystävillä voi olla maajuuria Ruskealassa, tai oman sukulaisen houkutti aikoinaan Ruskealaan toimeentulo, jonka mahdollisti rautatie, kauppa, marmorikaivos, teollisuus, kirkko, hallintovirka tai muut työtehtävät. Suvuissa kulkee monenlaista tietoa ja tarinoita Ruskealasta.

Meitä yhdistää karjalaisuus laajemminkin, ja haluamme tukea Karjalan Liiton arvokasta työtä karjalaisuuden hyväksi. Niinpä jäsenemme ovat paitsi yhdistyksemme niin myös Karjalan Liiton jäseniä.

Tule mukaan yhteisömme aktiviteetteihin ja Ruskeala-Seuramme jäseneksi. Jäsenenä saat yhdistyksen jäsenlehden "Uutis-Ruskiilainen" neljä-viisi kertaa vuodessa joko sähköpostiisi tai kirjeitse. Tiedotamme toiminnastamme paitsi Uutis-Ruskiilaisessa myös nettisivuillamme ja FaceBookissa. Tilaisuuksissamme voit saada tietoa Ruskealan historiasta ja nykypäivästä, Ruskealasta matkakohteena, Ruskealan luonnosta ja maisemasta, kulttuuriperinteestä tai arjen elämästä. Avustamme mielellämme löytämään lisätietoa kiinnostuksesi kohteista. Jäsenillämme on myös kokemusta ja asiantuntemusta sukututkimuksesta.

Karjalan Liiton jäsen saa neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden. Karjalan Liiton jäsenkortilla, Karjala-kortilla, saa alennuksia  Karjalaisten kesäjuhlien pääsylipuista, liiton matkoista ja kursseista sekä erilaisista muista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista.

Jäsenmaksu vuonna 2019 on 26,00 euroa, joka sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksuosuuden 20,00 euroa. Jos maksat Karjaln Liiton jäsenmaksun jokin muun seuran kautta, jäsenmaksusi seurallemme on 6,00 euroa. Nuoren, tänä vuonna 18-vuotiaan tai sitä nuoremman, jäsenmaksu on 0,00 euroa!

Pääkaupungin Ruskeala-Seura ry:n tili on

FI21 5780 0720 4915 00

jolle tilille otamme vastaan jäsenmaksut, tuotteet, avustukset ja tukimaksut seuralle ym.

Siirry täyttämään jäseneksi liittymislomake!

Ota yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Esko T. Rautanen puh. 040 750 0654 esko.rautanen(at)yahoo.fi varapuheenjohtaja Marjukka Sellin puh. 040 746 5859 marjukka.sellin (at) pp.inet.fi sihteeri, jäsenasiat, jäsenrekisteri, tuotetilaukset Eeva Hasunen puh. 040 539 3323 eeva.hasunen (at) welho.com rahastonhoitajaAnu Kekki puh. 050 358 2314 kekkianu (at) gmail.com

Jäsenmaksu 2019

Jäsenmaksu 26 euroa/vuosi sisältää Karjalan liiton (KL) jäsenmaksun 20 €, Uudenmaan Karjalaisseurojen piirin (UKP) jäsenmaksun 1 € ja Pääkaupungin Ruskeala-Seuran jäsenmaksun 5 €. KL:n jäsenmaksun voi maksaa myös jonkin toisen KL:n seuran kautta, jolloin Seurallemme maksetaan 6 euroa/vuosi.