Villa Salmela

karjalaisten kesäkoti palvelee taas 3.6 tiistaista sunnuntaihin!

Tervetuloa mukaan: tässä voit liittyä jäseneksi

Tähän johdantoa ja JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 euroa, joka sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksun 20 euroa.

Liiton jäsenet saavat Karjala-kortin, jolla saa alennuksia monista tapahtumista, liiton myyntituotteista ja yhteistyökumppaneiden tarjoamista eduista.

Voit maksaa liiton jäsenmaksun myös minkä tahansa muun Karjalan Liiton jäsenseuran tai yhdistyksen kautta. silloin seuran maksu on 18 euroa . Ilmoita liittyessäsi jäseneksi minkä seuran kautta maksat Karjalan Liiton maksun, jollet maksa sitä Kivennapaseuran kautta. Vuoden 2019 alusta Karjalan Liitto siirtyy suoraan jäsenmaksun laskutukseen.

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2018

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää Kivennapaseuran jäsenmaksun 18€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Raija Levo p. 050 0515 022 levoraija(at)gmail.com, Hallituksen varapuheenjohtaja Antti Rautiainen p. 050 3844 721 anttieles10(at)icloud.com, Sihteeri Kirsi Karhapää jasen.kivennapaseura(at)gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Jokainen kivennapalaisuudesta ja karjalaisesta kulttuurista kiinnostunut on tervetullut seuramme jäseneksi ja mukaan maineikkaan seuramme toimintaan.