Seuran historiasta

Kivennapalaisten pitäjäseura perustettiin joulukuussa 1948 samassa tilaisuudessa, jossa Kivennavan kunnan toiminta lakkautettiin. Samalla lopetettiin Kivennavan kunnan hoitokunta, joka sodan aikana oli hoitanut Kivennavan kunnan asioita. Kokouksen puheenjohtajana toimi Tuomo Rautiainen ja sihteerinä Mikko Helppolainen.

Seura merkittiin rekisteriin 1951. Seuran toiminta-alueeksi määriteltiin kaikki kivennapalaisten sijoituskunnat. Jäseneksi otettiin halukkaat 15 vuotta täyttäneet henkilöt, jotka ovat asuneet Kivennavalla tai joilla on sinne sukulaisuussiteitä tai ovat toimineet edistääkseen Kivennavan henkisiä tai taloudellisia pyrkimyksiä.

Kivennapaseura vaalii kivennapalaisuutta ja karjalaisuutta

Jäsenmaksu 2018

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää Kivennapaseuran jäsenmaksun 18€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Raija Levo p. 050 0515 022 levoraija(at)gmail.com, Hallituksen varapuheenjohtaja Antti Rautiainen p. 050 3844 721 anttieles10(at)icloud.com, Sihteeri Kirsi Karhapää jasen.kivennapaseura(at)gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Jokainen kivennapalaisuudesta ja karjalaisesta kulttuurista kiinnostunut on tervetullut seuramme jäseneksi ja mukaan maineikkaan seuramme toimintaan.