Hiitolan Pitäjäseura ry

Iloinen Yhteislauluilta Porin Kirjurinluodossa - "Karjalasta kajahtaa"

30.07.2020 10:38

Pitkän karanteenikauden ja monien rajoitusten jälkeen on mukava vähitellen taas kokoontua yleisötilaisuuksiin, toki kuitenkin muistaen noudattaa turvaväli- ja hygieniaohjeistuksia.

Suuren suosion saanutta Yhteislauluiltaa vietetään Porissa, Kirjurinluodon katetun kesäteatterin tiloissa 19.8. alkaen klo 17.30 Järjestäjinä nyt jo 9 kertaa on neljä Porilaista Satakunnan Piirin Karjalaisyhdistystä. Kaikki laulusta, soitosta ja iloisesta yhdessäolosta kiinnostuneet tervetuloa laulamaan kanssamme, tilaisuus on kaikille avoin.

Laulattajina ovat jo aiemmilta vuosilta tutut hanurimies Tarmo Peltomaa ja Petri Niemi. Myynnissä on arpoja, makkaraa ja pullakahvit.
Että meillä turvallisuusohjeet ja hygienia pelittäis mahdollisimman mukavasti, myydään kahvi- ja makkaraliput sekä arvat ennen tapahtuman alkua (jo klo 17 alk.). Näin kahvin ja makkaran myynti väliajalla sujuu joustavasti ja hygienisesti ennakkoon ostetuilla lipuilla. Myös väliaikaa on pidennetty, että voidaan turvavälejä noudattaen rauhassa syödä makkarat ja juoda pullakahvit.

Kaikki ovat Tervetulleita. Vapaa pääsy.

Järjestäjinä Ahlaisten Karjalaiset, Hiitolan Pitäjäseura, Porin Karjala-Seura ja Yyterin Karjalaseura.

Terveisin Hiitolan Pitäjäseuran puheenjohtaja Raija Laaksonen