Helsinginseudun Soanlahtelaiset ry

Aktiivista toimintaa

Yhdistyksemme vietti 40-vuotisjuhlaa marraskuussa 2016 Karjalantalolla.  Kokosimme tilaisuuteen Soanlahden historiatietoa ja kuvia kirkoista, niiden toiminnasta, taiteesta ja esineistöstä, kulttuurista ja kouluista. Juhlassamme esiintyi Viipurin Lauluveikkojen kvartetti.

Tänä vuonna osallistuimme  Karjalantalolla pitäjäesittelyyn; olemme järjestäneet kolme tarinapäivää. Tarinapäivien teemoina on ollut mm luonto ja maisema Soanlahdella, karjalainen käsityöperinne. Olimme talkoovoimin mukana myös Karjalatalon kevätmyyjäisissä.

Pidämme tänäkin vuonna suositun ja jo perinteeksi muodostuneen pikkujoulun ja osallistumme joulumyyjäisiin talkoovoimin.

Pyreät kivat

Jäsenmaksu 2018

Helsinginseudun Soanlahtelaiset ry:n jäsenmaksu on 30€ vuonna 2018(sisältää yhdistyksen jäsenmaksun 10€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Leena Ahvalo, puheenjohtaja puh.040 7287 133 sähköposti: leena.ahvalo@gmail.com Sonja Latvakoski ,varapuheenjohtaja puh. 040 1791 972 sähköposti: sonja.latvakoski@gmail.com   Leena Ronkainen, sihteeri  puh. 050 3006 232 sähköposti: leeRonkain@gmail.com Ari Nissinen, rahastonhoitaja ja jäsenrekisterinhoitaja puh. 040 0431 997 Sähköposti: ari-nissinen@luukku.com Muut jäsenet: Kaisa Nissinen 040 7555 008 sähköposti: kaisa.nissinen@gmail.com Terttu Parttimaa puh. 040 0169 177 Pirjo Rusila-Lesage puh. 050 3298 893 sähköposti: pirjo.rusila.lesage@gmail.com Varajäsen Jorma Ukkonen  puh. 040 0963 699

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!