Antrea-Seuran talkoomatka

15.05.2020 00:00 - 17.05.2020 00:00 , Viipuri ja Antrea

Kevään 2020 Antrean talkoomatka tehdään 15.-17.5.2020. (Huom! Matka poikkeuksellisesti eri aikaan kuin Vuoksenranta-seuralla.) Vastuullisena matkanjärjestäjänä on jälleen JaPi-Matkat Haminasta. Matkaa varten on varattu yksi 49-paikkainen linja-auto, jonka reitti on Riihimäki-Helsinki-Vaalimaa-Viipuri. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Majoitus on hotelli Druzbassa kunnostetuissa huoneissa. Matkan hinta on 350 euroa/hlö, josta vähennetään säätiön ja seuran talkootuki. Perinteisesti Vuoksen säätiö ja  Antrea-Seura tukevat tuntuvasti matkaa ja alle 30-vuotiaille myönnetään alennusta vielä muita enemmän.

Hinta sisältää bussimatkat, ryhmäviisumin, hoitokuluvakuutuksen, hotellimajoituksen aamiaisineen 2 hengen huoneessa (1 hh lisämaksu 50 euroa), yhteisen ruokailun perjantai-iltana. Omasta viisumista hyvitetään 80 euroa. E-viisumiasiaa selvitellään vielä ja siitä ohjeistetaan ilmoittautuneita.

Ohjelma: Ensimmäisenä päivänä matkustetaan suoraan Viipuriin, jossa rajamuodollisuuksista riippuen ollaan hyvissä ajoissa iltapäivällä. Tällöin ehtii vielä tutustua Viipuriin ja sen nähtävyyksiin. Perjantai-iltana nautitaan matkan hintaan kuuluva illallinen. Lauantaina talkoillaan Antreassa. Talkootöiden lomassa pidetään kahvi- ja evästauko. Lauantaina talkoiden jälkeen on mahdollisuus kotikyläretkiin. Sunnuntaina aamupäivällä on aikaa VIipurissa. Kotimatkalle lähdetään viimeistään klo 12.

Ilmoittautumiset 29.2.2020 mennessä Satu Stirkkiselle, puh. 040 826 1075, satu.stirkkinen@gmail.com, Näyttelijäntie 5-7 B 16, 00400 Helsinki. Matka täyttyy ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan matkustajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, kuljetukseen mukaantulopaikkakunta sekä maininta tarvitseeko ryhmäviisumin. Matkaan ilmoittautuneille lähetetään ryhmäviisumiin tarvittavien tietojen keruulomake tai e-viisumiohjeet ja lasku sekä lähempänä matkaa tarkempi matkaohjelma.

Tervetuloa mukaan!