Pääkaupunkiseudun Pohjois-Karjalaiset ry

Yhdistys järjestää Karjalatalolla tansseja lauantaisin vähintäänkin kerran kuukaudessa syyskuusta huhtikuuhun. Pyrkimyksenä on saada ihmisiä liikkeelle, virkistäytymään ja tapaamaan toisiaan. Tanssien tuotolla tuetaan jäsenille järjestettävää ohjelmaa, teatterikäyntejä, risteilyjä, koulutusta yms.

Tansseihin ovat tervetulleita kaikki halukkaat! Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Tanssit alkavat klo 19 ja päättyvät klo 23.00. Liput 13 €/hlö, narikka 2 €. Karjalatalon ravintola palvelee klo 21 saakka.

Jos ravintola syystä tai toisesta on suljettu, on tarjolla yhdistyksen järjestämät pullakahvit 3 €/annos. Toistaiseksi vain käteismaksu on mahdollinen.

Kevätkauden 2024 tanssit:

13.4. Essi Leppäkoski

27.4. Sirkka ja Velikullat

< elokuu 2021 >
matiketopelasu
Yhdistyksestä

Yhdistys on perustettu vuonna 1969 nimellä Helsingin Pohjois-Karjalaiset ry tarjoamaan monipuolisesti toimintaa kutsuakseen jäseniä yhteen. Vuosien 2008-2009 vaihteessa nimi vaihtui Pääkaupunkiseudun Pohjois-Karjalaiset ry:ksi. Jäsenistön yhteisenä nimittäjänä ovat juuret Pohjois-Karjalassa ja nykyinen kotipaikka jossakin päin pääkaupunkiseutua.