Vammalan Karjalaseura ry

Sähköpostia jäsenille 15.3.2020

Vammalan Karjalaseura peruuttaa yleisötapahtumansa 31.5. asti

Marjo Tahvanainen

Vammalan Karjalaseura ry peruuttaa yleisötilaisuutensa ja tapahtumansa 31.5. asti

Vammalan Karjalaseura ry siirtää tai peruu kaikki yleisötapahtumansa 31.5. asti.

Ohjeistuksen lähtökohtana on Suomen hallituksen suositus välttää yleisötapahtumia ja koontumisia, jotta koronaviruksen nopea eteneminen saadaan ehkäistyksi. Myös Karjalanliitto peruu kaikki yleisötapahtumansa 31.5. asti sekä Karjalaiset kesäjuhlat, jotka piti järjestää keskuussa Helsingissä. Lue tiedotteet alla.

Vammalan Karjalaseura tiedottaa jäsenistölle heti, jos valtionhallinnon linjauksissa tapahtuu muutoksia, jotka vaikuttavat myös yhdistyksemme toimintaan.

Seuraa yhdistyksemme tiedotteita Alueviestin järjestöpalstalla, verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Terveisin

Vammalan Karjalaseura ry:n psta
Marjo Tahvanainen
jäsensihteeri

Lisätietoja:
puheenjohtaja Pertti Hakanen
www.vammalankarjalaseura.fi

*********************************************************************

Karjalaiset kesäjuhlat perutaan!

13.03.2020 23:05

Karjalan Liiton hallitus on tämän illan kokouksessa yksimielisesti päättänyt, että tämän vuoden Karjalaiset kesäjuhlat perutaan koronavirusepidemian takia. Kesäjuhlat oli sovittu pidettäväksi Helsingissä 12.-14.6.2020, ja ne olisivat olleet Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuoden päätapahtuma. Seuraavat Karjalaiset kesäjuhlat järjestetään Raumalla 18.-20.6.2021.

Karjalan Liiton liittovaltuuston kokous 28.3. ja liittokokous 25.4. siirretään myöhempään ajankohtaan.
Karjalan Liiton toiminta jatkuu vakaana. Sääntömääräiset kokoukset kutsutaan koolle välittömästi, kun epidemiatilanne sen sallii.

Lisätietoja:
puheenjohtaja Pertti Hakanen
p. +358 50 050 5997

toiminnanjohtaja Satu Hallenberg
p. +358 50 553 1316
satu.hallenberga@karjalanliitto.fi

**************************************************

Karjalan Liitto peruu kaikki yleisötapahtumat toistaiseksi

12.03.2020 17:38

Karjalan Liitto noudattaa valtioneuvoston ohjeita ja peruu toistaiseksi kaikki yleisötilaisuudet huomisesta lähtien. Muun muassa tulevana viikonloppuna Mikkelissä järjestettävä talvisodan päättymisen muistotilaisuus ja ekumeeniset hengelliset päivät perutaan virusepidemian vuoksi.

Suosittelemme, että Liiton piirit ja jäsenyhteisöt noudattavat viranomaisohjeita sekä liittomme linjausta omien tapahtumiensa järjestämisissä.

Liiton henkilökunta tekee viranomaisten suosituksesta ja ennakoiden etätyötä. Karjalan Liiton toiminta jatkuu muilta osin normaalisti. Henkilökunta on tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse. Toistaiseksi SieMie-puoti on suljettu, mutta verkkokauppa toimii entiseen tapaan.

Muuttuvasta tilanteesta johtuen vietämme talvisodan päättymisen 80-vuotismuistopäivää omissa kodeissa läheisten keskuudessa.

Seuraa Liiton tiedotteita verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä sekä oman piirin ja seuran viestintää.

Karjalan Liitto ry

Pertti Hakanen