Villa Salmela

karjalaisten kesäkoti palvelee taas 3.6 tiistaista sunnuntaihin!

Aktiivista toimintaa

Luvian Karjalaseura ry

Seuramme on perustettu 1946 ja kuuluu jäsenenä Karjalaisseurojen Satakunnan piiriin, Karjalaiseen Nuorisoliittoon ja Karjalan Liittoon.Luvia on Satakuntalainen merenrantapitäjä, jossa on asukkaita 3400. Luvian Karjalaseuran jäsenmäärä on tällä hetkellä lähes 90 jäsentä.ääosa Luvialla olevista karjalalaisista on kotoisin Hiitolasta. Jäseninä on myös Luvialaisia, Nakkilalaisia, Porilaisia jne. Kaikki ova tervetulleita seuraamme syntyperään katsomatta.Toimintamme koostuu kokouksista, Karjalailloista, retkistä, tanhuharrastuksesta, rotinaperinteen vaalimisesta ja ruokaperinteestä.Retkiä olemme tehneet Hiitolaan pian 30 vuotta. . Myöskin Karjalaisilla kesäjuhlilla olemme käyneet joka vuosi.

Jäsenmaksu 2018

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Seppo Komonen p. 040 019 1235 seppo.t.komonen@gmail.com Hallituksen varapuheenjohtaja Jyrki Warvas p. 040 568 6314 jyrki.warvas@dnainternet.net Sihteeri Ebba Penttilä p. 040 823 2016 ebba.penttila@gmail.com Suvannon Seutu lehti Vuokselan osalta yhteyshenkilö 1.1.2018 alkaen Seppo Komonen Kompiontie 43 a 51200 Kangasniemi seppo.t.komonen@gmail.com p. 040 019 1235

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!