TAMMIKUU

To 03.01.19 klo 18.00 Tarinailta Myllytien työ- ja toimintakeskus. Pekka Heikkilän aiheena on ”Viipurin pankkimaailma”.

La 19.01.19 Lähdemme teatteriretkelle Lahden kaupungin teatteriin, kannattaa vielä kysellä sihteeriltä vapaita paikkoja (lipun hinta on 28,50€). Matka järjestetään, jos lähtijöitä on tarpeeksi.

Ke 30. 01.19 (Aika ilmoitetaan myöhemmin). Olemme mukana yhdistysten esittelytilaisuudessa ”Yhdistystorilla” Myllytien työ- ja toimintakeskuksessa.

HELMIKUU

To 07.02.19 klo 18.00 Myllytien salissa Arvo Tuominen kertoo Karjalan matkailusta ja esittelee uusinta kirjaansa ”Karjala - Koko tarina”. Tuominen on perehtynyt Karjalan historiaan ja nykyisyyteen. Teoksessa liikutaan Karjalankannakselta Vienan Karjalaan. (Kirjaa voi tilaisuudessa ostaa hintaan 29€).

To 28.02.19 klo 14.00 vietetään taas kaikille avointa ja ilmaista Kalevala-juhlaa Myllytien salissa. Järvenpään kulttuurijohtaja Sami Ylisaari on kutsuttu tapahtumaan.

MAALISKUU

To 07.03.19 klo 18.00 Myllytien salissa esitelmöi Esa Seppänen aiheenaan ”Kannaksen rautainen ihme”. Maaliskuussa pidetään Myllytien aulassa seuramme esittely- ja myyjäistilaisuus, päivämäärä vielä avoin.

HUHTIKUU

Ke 03.04.19 klo 19.00 Järvenpään kirkossa Jaakko Ryhäsen ja Seppo Hovin konsertti ”Muuttuneet laulut”, lippuja voi varata Tiketti.fi:ssä hintaan 25€.

To 04.04.19 klo 18.00 Seuramme kevätkokous Myllytien työ- ja toimintakeskuksen salissa. Kaupunginjohtaja Olli Naukkarinen on kutsuttu tutustumaan seuramme toimintaan.

TOUKOKUU

To 09.05.19 klo 18.00 tarinailta, vierailijana Pekka Lehtonen ja ”Matkamuistoja Pohjois-Koreasta”.

La 11.05.19 Järvenpää-päivä kävelykatu Jannella.

Su 19.05.19 klo 9.00 Kaatuneitten päivän ekumeeninen hartaushetki Järvenpään hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä. Mukana Järvenpään kaupunki, seurakunnat ja reserviupseerien kunniavartio.

KESÄKUU

Pe - su 14. - 16.06.19 Karjalaiset kesäjuhlat Hämeenlinnassa, ilmoittele sihteerille halukkuutesi yhteiseen juhlamatkaan.

ELOKUU

La 10.08.19 Päiväretki kesäkoti Villa Salmelaan, järjestetään bussikuljetus, jos lähtijöitä tulee tarpeeksi. Muita muistettavia asioita: -seuramme kotisivut löytyvät osoitteesta www karjalan liitto.fi/jäsenyhdistyssivut/JKS -Karjalan Liiton adresseja myy Järvenpään kukkakauppa/Helsingintie 10, voi myös kysellä hallituksen jäseniltä. -Käsityö- ja askartelukerho