VIIPURIN MATKA ON T Ä Y N N Ä!

MATKAN LOPPUMAKSU MAKSETTAVA 10.7. MENNESSÄ PENTTI WACKLINILLE, os Pohjantie 40, puh 040 553 7299

SAMALLA TOIMITETTAVA PASSISTA KOPIO!

VIIPURIN VIISUMIVAPAA KAHDEN PÄIVÄN KAUPUNKILOMA RISTEILLEN ELOKUUSSA 2019

Matka-aika 27. – 29.8.2019   Matkakohde LAPPEENRANTA + VIIPURI
Ryhmän koko noin 40 hlö
Matkan hinta  244 € / hlö Kahden hengen huoneessa

Hinta edellyttää vähintään 40 henkilön ryhmää.
Hintaan sisältyy

* Bussikuljetus Pohjolan Matkan bussilla Äänekoski – Lappeenranta – Äänekoski

* 27. – 28.8.2019, majoitus Sokos hotelli Lappeessa kahden hengen huoneissa, aamiaisella

* Laivamatkat m/s Carelialla Lappeenranta – Viipuri – Lappeenranta

* 28. – 29.8.2019, majoitus hotelli Victoriassa kahden hengen huoneissa, aamiaisella

* Rekisteröintimaksu hotellissa * Viipurissa kuljetukset satama-hotelli-satama

* Matkanjohtajan palvelut

* Kaupunkikiertoajelu Viipurissa

Risteilyn aikataulu

1. PÄIVÄ 07.10 Lähtöselvitys ja passintarkastus alkaa Lappeenrannan matkustajasatamassa, osoite Satamatie 3. Lähtöterminaalin lähellä on maksuton pysäköintialue. 07.45 M/S Carelia lähtee Viipuriin. n. 13.15 Viipurin matkustajasatama, tulli- ja passintarkastus. Matkanjohtajat keräävät matkustajien passit satamassa passintarkastuksen jälkeen. Bussikuljetus hotellille. n. 16.30 Kiertoajelu sen ennakkoon varanneille. Lähtö hotellilta.  Kesto n. 40 min.

2. PÄIVÄ 7.30 ->  Aamiainen hotelli Victoriassa. 15.15 Kuljetus bussilla satamaan, bussi lähtee hotellin vierestä. 15.30 Lähtöselvitys ja tulli- ja passintarkastus Viipurin satamassa.

Tarjous

16.15 M/S Carelia lähtee Viipurista n. 21.45 Tulo Lappeenrantaan, tulli- ja passintarkastus Suomen ja Viipurin välillä ei ole aikaeroa kesäaikaan. Aikataulu sitoumuksetta.

HOTELLI - Passi annetaan Viipurin matkustajasatamassa Saimaa Travelin matkanjohtajalle, joka toimittaa passin edelleen hotelliin majoittumisen ajaksi. Matkanjohtaja jakaa passit takaisin matkustajille lähtöpäivänä hotellista lähdettäessä. Passinkopion voi pitää mukanaan henkilötodistuksena. Huoneiden luovutus lähtöpäivänä klo 12.00. Hotellista voi tarvittaessa varata päivähuoneen tai matkatavarat voi jättää bussin lähtöön asti hotellin säilytykseen. Viisumivapaalla matkalla yöpyminen muualla kuin ryhmän mukana hotellissa ei ole sallittua.

MATKA-ASIAPAPERIT - Matkalla tulee olla mukana voimassa oleva passi. Matkalla on hyvä olla mukana kopio passista. Kehotamme hankkimaan matkavakuutuksen, johon sisältyy riittävä peruutusturva. Huom! Tämä matka on viisumivapaa ja edellyttää maahan tuloa ja maasta poistumista ryhmän mukana, vaikka matkustajalla olisi oma monikertaviisumi.
Lisämaksusta * Lounas laivalla menomatkalla 22 € / hlö. Kattausajat klo 10:30 ja 12:00. *Päivällinen laivalla paluumatkalla 22 € / hlö. Kattausajat klo 17:30 ja 19:30. * Viipurin linnan retki opastettuna 20 € / hlö. * Iloinen Illanvietto Pyöreässä Tornissa 35 € / hlö, sis, illallinen, ohjelma ja joitakin juomia.
Varaukset Olemme varanneet ryhmällenne huoneet Sokos hotelli Lappeesta, risteilypaikat m/s Carelialle sekä huoneet hotelli Victoriasta. .
Laivan aikataulu Lähtö Lappeenrannasta 7:45. Perillä Viipurissa n. 13:15.
Lähtö Viipurista 16:15. Perillä Lappeenrannassa n. 21:45.
Lähtöselvitys alkaa puoli tuntia ennen laivan lähtöä. Suomen ja Viipurin välillä ei ole aikaeroa kesäaikaan.
Matkavakuutus Suosittelemme matkavakuutuksen ottamista jo matkavarauksen yhteydessä peruutuskulujen ja mahdollisen matkalla sairastumisen varalta.
Passi ja viisumi   Matkalle tarvitaan passi.

Laskutus Mikäli laskutamme jokaisen lähtijän erikseen, perimme laskutuslisää 8 € / varaus. Jos lähetämme ryhmällenne kertalaskun, emme peri erillistä laskutuslisää.
Matkan järjestäjä:
Pohjolan Matka