Järjestö- ja verkkosivukoulutukset

Karjalan Liitto järjestää järjestö- ja verkkosivukoulutusta jäsenyhteisöille

Perehdytys uusien verkkosivujen tekemiseen jatkuu kevätkaudella 2019. Lukuisat Karjalan Liiton jäsenseurat ovat jo ottaneet uudet maksuttomat sivut käyttöönsä. Koulutuksessa tutustutaan verkkosivujen sisällöntuotantoon; sivujen rakenteeseen ja miten lisätään tekstejä, kuvia, tiedostoja ja tehdään linkityksiä.

Verkkosivukoulutukseen tulevilta edellytetään tietokoneen ja internetin perustiedot ja -taidot, mm. tekstinkäsittelyn ja valokuvankäsittelyn perusteet. Tietokonekursseja järjestävät muun muassa kansalais- ja työväenopistot eri puolilla maata.
On toivottavaa, että jokaisella on oma kannettava, jossa on nettiyhteys.

Karjalan Liitto tarjoaa kaikille jäsenyhteisöilleen verkkosivutilaa.
HUOM! Karjalan Liiton vanhat sivut (vanha.karjalanliitto.fi) lopetetaan keväällä 2019. Niiden jäsenyhteisöjen, joilla on sivut liiton sivujen alla, tulee uudistaa sivut ennen sitä. Tai vastaavasti vanhoilla sivuilla oleva aineisto (tekstit, kuvat, tiedostot, linkit) tulee tallentaa esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle.

Koulutuksia järjestetään Karjalatalossa, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.
Ilmoittautumiset kullekin kurssille kaksi viikkoa ennen kurssia osoitteeseen toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170 tai alla olevalla lomakkeella. Lisää alkuun koulutuksen nimi ja päivämäärä.
Koulutusten hinta on 30 euroa sisältäen koulutuksen ja lounaan.
Koulutus toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.
Koulutuksen järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.