Järjestökoulutukset

Syksyllä on luvassa rautaisannos yhdistystoiminnasta seura-aktiiveille.

Puheenjohtajien ja varapuheenjohtajien lauantai 6.10. klo 10-15

Karjalan Liiton jäsenseurojen puheenjohtajille ja varapuheenjohtajille suunnatussa koulutuspäivässä aiheena on mm. liiton ja seuran yhteistyö, seuran toimintaa säätelevät lait, puheenjohtajan rooli ja tehtävät ja seuran toiminta, suunnittelu ja talous. Ilmoittautumiset 21.9. mennessä.

Seurojen toimihenkilöiden lauantaikoulutukset

Lauantait 13.10., 20.10., 10.11., klo 10-15 (sama ohjelma).
Karjalan Liiton jäsenseurojen puheenjohtajille, sihteereille, rahastonhoitajille, jäsenrekisterinhoitajille ja hallituksen jäsenille suunnatussa koulutuksessa käsitellään seurojen toimintaa Karjalan Liitossa, hallituksen tehtäviä seurassa, seuran jäsenrekisteriä ja seuran toiminnan suunnittelua ja taloudellista toimintaa.

Verkkosivukoulutusta jäsenyhteisöille

Perehdytys Karjalan Liiton uusien verkkosivujen tekemiseen jatkuu syksyllä. Lukuisat Karjalan Liiton jäsenseurat ovat jo ottaneet uudet maksuttomat sivut käyttöönsä. Koulutuksessa tutustutaan verkkosivujen sisällöntuotantoon; sivujen rakenteeseen ja miten lisätään tekstejä, kuvia, tiedostoja ja tehdään linkityksiä.
Koulutukset järjestetään 15.9., 13.10. ja 20.10. klo 10–15. On toivottavaa, että jokaisella on oma kannettava, jossa on nettiyhteys.

Koulutukset järjestetään Karjalatalossa, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.
Ilmoittautumiset kullekin kurssille kaksi viikkoa ennen kurssia osoitteeseen toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170 tai alla olevalla lomakkeella. Lisää alkuun koulutuksen nimi ja päivämäärä.
Koulutusten hinta on 30 euroa sisältäen koulutuksen ja lounaan.
Koulutus toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.
Koulutuksen järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.