Karjalan Liitto

Jäsenmaksu

Vuonna 2017 Karjalan Liiton jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa. Karjalan Liiton liittokokouksessa 22.4.2017 vahvistettiin jäsenmaksut vuosille 2018-2020:

Vuonna 2018 jäsenmaksu on 20 euroa,
vuonna 2019 jäsenmaksu on 20 euroa,
vuonna 2020 jäsenmaksu on 20 euroa.

Jos olet esimerkiksi pitäjäseuran ja sukuseuran sekä karjalaisseuran  jäsenluettelossa, voit maksaa liiton jäsenmaksun vain yhden seuran kautta, ja saat kaikki liiton jäsenedut.
18-vuotiailta ja sitä nuoremmilta ei peritä jäsenmaksua.

Karjalan Liiton sääntöjen 6 § Jäsenmaksu

Liitto perii piiri- ja liittoyhdistysten jäsenseuroilta niiden jäsenmäärän mukaisen vuotuisen jäsenmaksun. Kultakin jäsenseuran jäseneltä jäsenmaksu peritään vain yhden jäsenseuran kautta. Jäsenmaksun suuruuden vahvistaa liittokokous.
Määritettäessä liiton jäsenseurojen jäsenmaksun suuruutta, ei jäsenseuran jäsenmäärään lasketa jäsenseuran niitä henkilöjäseniä, jotka täyttävät jäsenmaksuvuonna 18 vuotta eikä tätä nuorempia jäseniä. Liitto ei peri jäsenmaksua liiton kunniapuheenjohtajilta ja -jäseniltä.
Säätiöiden jäsenmaksun suuruuden vahvistaa liittokokous.
Kannatus- ja yhteistoimintajäsenten vuosimaksun vahvistaa Liiton hallitus.

Karjala-kortti - Karjalan Liiton jäsenkortti

Karjalan Liiton jäsenkortti, Karjala-kortti kertoo, että kuulut laajaan karjalaiseen yhteisöön. Liittymällä johonkin liiton jäsenseuraan ja maksamalla jäsenmaksun, saat Karjala-kortin ja pääset nauttimaan monista liiton  eduista.

Jäsenenä saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden, alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, kursseista, matkoista, erilaisista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista. Etuja hyödyntämällä säästät selvää rahaa.

Jos toimit liiton jossakin jäsenyhteisössä puheenjohtajana tai sihteerinä saat sähköisen uutiskirjeen 6-8 kertaa vuodessa.

Karjala-kortti on Karjalan Liiton jäsenkortti.

Käkisalmi-aiheinen Karjala-kortti on voimassa 5/2016-5/2017.
Seuraava, vuoden voimassa oleva Karjala-kortti lähetetään kaikille Karjalan Liiton  jäsenmaksun maksaneille Karjalan Kunnaat -jäsenlehden yhteydessä toukokuussa 2017.

Karjala-kortilla saat lisäksi alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista. Liitto tekee yhteistyötä mm. Viking Linen ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kanssa.

Yksittäisten jäsenetujen lisäksi yhteistyökumppanimme ovat tukemassa lehtiemme painatuskuluja ilmoituksin ja jäsenetujen käytön osana. Liiton jäsenistölle tiedotetaan muuttuvista ja erityistarjouksina saatavista jäseneduista lehdissämme ja verkkosivuillamme. Seuraa myös yhteistyöyritystemme ilmoittelua internetissä ja muissa tiedotteissa.

Lisätietoja Karjalan Liitosta, p. (09) 7288 170, sähköposti: toimisto(at)karjalanliitto.fi.

Yhteistyökumppanit:

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on verkkokauppaan rekisteröityessä valittava Karjalan Liitto kohdassa Jäsenyydet.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS:n verkkokirjakauppaan
SKS:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytiemme tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Voit varata matkan suoraan osoitteesta:

Restel Hotel Group

Restel Hotel Group tarjoaa Karjalan Liitto ry:n jäsenille erikoishintaisen majoituksen Rantasipi-kylpylähotelleissa vuonna 2016.

Katso tarkemmat ohjeet varauksista kirjautumalla liiton sivuille Karjala-kortissa olevalla jäsennumerolla. Kirjautumisvalikot ovat sivun ylälaidassa oikealla. Karjala-kortissa oleva jäsennumero on aina käyttäjätunnus ja ensimmäisellä kerralla jäsennumero on myös salasana.

Rantasipi-kylpyläloman pääset varaamaan ylävalikon kohdasta: Ajankohtaista asiaa jäsenille.

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto saa tukea Opintokeskus Sivikseltä kurssien ja koulutusten järjestämiseen, ja tukea jaetaan liiton piireille.

Tulosta sivu

Yhteistyökumppanit