Tärkeää infoa jäsenseuroille
Jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja vaihtuu

Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna verkkosivut jäsenyhteisöilleen

Karjalan Liiton ja samalla jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja on vaihtunut. Vanhat sivut ovat voimassa. Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna jäsenseuroille verkkosivutilaa. Kaikkien niiden jäsenyhteisöjen, joilla on verkkosivut liiton vanhojen sivujen alla osoitteessa vanha.karjalanliitto.fi, tulee siirtää aineisto uusille sivuille www.karjalanliitto.fi alkuvuoden 2019 aikana. Annamme tähän koulutusta.

Verkkosivukoulutukseen tulevilta edellytetään tietokoneen ja internetin perustiedot ja -taidot. Muun muassa tekstinkäsittelyn ja kuvankäsittelyn perustiedot tulee hallita. Tietokonekursseja järjestävät muun muassa kansalais- ja työväenopistot eri puolilla maata.

Sopimus loppuu vanhan palveluntuottajan kanssa kevään 2019 aikana. Varmistattehan, että kaikki aineistot siirtyvät uusille sivuille. Mikäli tietoja ja aineistoa ei vielä saada siihen mennessä uusille sivuille, huolehtikaa että aineistot tallennetaan esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle tekstitiedostot, kuva- ja liitetiedostot ominaan. Muistakaa tallentaa myös sivuillanne olevien linkkien osoitteet (url).

Uudet sivut ovat responsiiviset ja ne muokkautuvat erilaisille päätelaitteille sopivaksi.

Lisätiedot ja tunnukset uusille sivuille: Saija Pelvas, saija.pelvas@karjalanliitto.fi, p. 09  7288 170.

Seuraavat verkkosivukoulutukset ovat keväällä 2019.