Karjalan Liiton liittokokous 2020

Karjalan Liitto ry:n varsinainen liittokokous on sunnuntaina 23.8.2020 klo 10 alkaen.

Valtakirjojen tarkastus ala-aulassa alkaa klo 8 ja päättyy klo 9.45, sillä salissa on oltava paikoillaan viimeistään klo 9.50.

Kaikille ennakkoon ilmoittautuneille virallisille liittokokousedustajille on lähetetty postitse kokousmateriaali, mikä edustajien tulee ottaa mukaan kokoukseen. Lisäksi jäsenyhteisöjen puheenjohtajille kokousmateriaali on lähetetty sähköpostitse. Kokouspäivänä liittokokousaineiston voi ostaa SieMie-puodista hintaan 10 euroa.

Koska liittokokousedustajia on paljon ja koronatilanne vaatii erityistoimia, Karjalan Liiton hallitus on tehnyt päätöksen, että kokoukseen voivat osallistua vain viralliset liittokokousedustajat.

Samasta syystä myös kaikki huomionosoitukset, kuten kultaisten ansiomerkkien jako, siirtyvät myöhempään ajankohtaan.

Suosittelemme, että kokoukseen osallistuvat käyttävät kasvomaskeja päivän aikana. Tämä toimenpide on kaikkien osallistujien parhaaksi.

Paikan päällä on jaossa rajoitettu määrä maskeja, mutta pyydämme, että otatte omia suojamakseja mukaan.

Yleisenä suosituksena on, että terveyssyistä kertakäyttömaski tulee vaihtaa käytön, esim. ruokailun tai kahvin jälkeen.

Jokainen vastaa itse maskien käytöstä! Karjalatalon muutamia saleja on varattu taukotiloiksi.

Muista ennen kaikkea riittävät välit ja hyvä käsihygienia!

Katso THL:n sivuilta ohjeita mm. kasvomaksin käytöstä.

Liittokokous on Karjalatalon juhlasalissa, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.

Myös hallituksen ja liittovaluuston edustajien ilmoittautuminen on aulassa!

Muistilista:
Ota kokousmateriaali mukaan!
Muista turvavälit ja hyvä käsihygienia. Käsidesiä on useassa paikassa Karjalatalon sisällä.

Ravintola Karelia on avoinna.

Tervetuloa liittokokoukseen!

Karjalan Liiton hallitus