Tärkeää infoa jäsenseuroille
Jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja vaihtuu

Karjalan Liiton jäsenyhteisöjen verkkosivuille löytyy ohje video-muodossa täältä
kirjallisen ohjeen lisäksi.

Tämä näkyy kirjautuneille käyttäjille.

Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna verkkosivut jäsenyhteisöilleen

Karjalan Liiton ja samalla jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja on vaihtunut. Vanhat sivut ovat voimassa ainoastaan tämän vuoden (2019) kesäkuun loppuun asti. Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna jäsenseuroille verkkosivutilaa. Kaikkien niiden jäsenyhteisöjen, joilla on verkkosivut liiton vanhojen sivujen alla osoitteessa vanha.karjalanliitto.fi, tulee siirtää aineisto uusille sivuille www.karjalanliitto.fi vuoden 2019 kesäkuun loppuun mennessä. Annamme tähän koulutusta ja opastusta.

Varmistattehan, että kaikki aineistot siirtyvät uusille sivuille kesäkuun 2019 loppuun mennessä. Mikäli tietoja ja aineistoa ei vielä saada siihen mennessä uusille sivuille, huolehtikaa että aineistot tallennetaan esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle tekstitiedostot, kuva- ja liitetiedostot ominaan. Muistakaa tallentaa myös sivuillanne olevien linkkien osoitteet (url).

Uudet sivut ovat responsiiviset ja ne muokkautuvat erilaisille päätelaitteille sopivaksi.

Verkkosivujen osoite

Karjalan Liiton jäsenyhteisöjen verkkosivujen osoite on muotoa: www.karjalanliitto.fi/jasenyhteiso.

Mikäli seuralla on oma domain, www.jasenseura.fi, niin ilmoittakaa meille IP-osoitteen numerosarja.

Lisätiedot ja tunnukset uusille sivuille: Saija Pelvas, saija.pelvas@karjalanliitto.fi, p. 09  7288 1715.

Ilmoitattehan mahdollisimman pian mikäli tarvitsette apua sivujen siirtämisessä!