Tärkeää infoa jäsenseuroille
Jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja vaihtuu

Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna verkkosivut jäsenyhteisöilleen

Karjalan Liiton ja samalla jäsenyhteisöjen verkkosivujen palveluntuottaja on vaihtunut. Vanhat sivut ovat voimassa ainoastaan tämän vuoden (2018). Karjalan Liitto tarjoaa jäsenetuna jäsenseuroille verkkosivutilaa. Kaikkien niiden jäsenyhteisöjen, joilla on verkkosivut liiton vanhojen sivujen alla osoitteessa vanha.karjalanliitto.fi, tulee siirtää aineisto uusille sivuille www.karjalanliitto.fi vuoden 2018 loppuun mennessä. Annamme tähän koulutusta ja opastusta.

Sopimus loppuu vanhan palveluntuottajan kanssa tämän vuoden lopussa. Varmistattehan, että kaikki aineistot siirtyvät uusille sivuille tämän vuoden loppuun mennessä. Mikäli tietoja ja aineistoa ei vielä saada siihen mennessä uusille sivuille, huolehtikaa että aineistot tallennetaan esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle tekstitiedostot, kuva- ja liitetiedostot ominaan. Muistakaa tallentaa myös sivuillanne olevien linkkien osoitteet (url).

Uudet sivut ovat responsiiviset ja ne muokkautuvat erilaisille päätelaitteille sopivaksi.

Lisätiedot ja tunnukset uusille sivuille: Saija Pelvas, saija.pelvas@karjalanliitto.fi, p. 09  7288 170.

Seuraavat verkkosivukoulutukset ovat Karjalatalolla Helsingissä 15.9., 13.10. ja 21.10.2018.