Tietoa seuroille jäsenmaksujen tilanteesta toukokuussa 2021

Kaikille jäsenmaksunsa toukokuun alkuun mennessä maksaneille lähetetään 20.5. ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden mukana uusi Karjala-kortti. Tämän jälkeen jäsenmaksunsa maksaneille lehdet ja kortit lähetetään toimistolta käsin 2–3 viikon viiveellä (pl. heinäkuu, jolloin liiton toimisto on lomalla).

Helmikuussa lehden mukana lähetetyistä jäsenmaksulaskuista on maksamatta vielä vajaat 700 kpl. Liitto lähettää kaikista laskuista kaksi maksumuistutusta, jonka jälkeen vastuu maksamattomien jäsenmaksujen seurannasta siirtyy seuroille. Seurojen tulee tarvittaessa olla yhteydessä omiin jäseniinsä maksamattomista jäsenmaksuista ja ilmoittaa mahdolliset eroamiset liittoon, jolloin jäsenyys poistetaan jäsenrekisteristä ja lasku mitätöidään.

Kaikki seurasi laskutetut jäsenet näet rekisteristä suoralaskutuksen maksuntarkkailulistalta. Tältä listalta näet myös, keillä jäsenistänne jäsenmaksu on maksamatta ja milloin lasku on lähetetty jäsenelle.
Mikäli seurallasi ei ole rekisterin käyttäjätunnuksia, hae tunnukset tai pyydä lista seurasi maksamattomista jäsenmaksuista liiton järjestösihteeriltä, jasen@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 1716.

Vuoden toiset jäsenmaksutilitykset seuroille ja piireille tehdään toukokuun lopussa. Seurat näkevät erittelyn tilitetyssä summassa mukana olleista jäsenmaksuista jäsenrekisterin Tehdyt tilitykset jäsenittäin -raportista. Piirien puheenjohtajille erittelyt lähetetään sähköpostitse.

Hae käyttäjätunnukset rekisteriin täyttämällä hakulomake ja lähettämällä se järjestösihteerille, jasen@karjalanliitto.fi.
Lisätietoa jäsenmaksujen seuraamisesta ja laskutuksesta: https://www.karjalanliitto.fi/jasenyys/infoa-jasenyhteisoille/jasenmaksut-ja-laskutus.html.